Vändpunkt:)

Har precis kommit hem från ett härligt träningspass. Blev ett hårt muskel pass, o vi tränade igenom hela kroppen, känns så himla bra nu, visst bli man glad av träning?
Har inte tränat sen innan jul, har varit förkyld o inte haft tid, men nu har jag nått en vändpunkt, nu är det mitt nya hälsosammare liv som har börjat;)

Ska försöka träna 3-4 ggr i veckan nu, imån bli det det ett core pass. Älskar core, tror det är riktigt bra att träna hela bålen, man får jätte fin hållning o platt mage o det tackar man ju inte nej till;)

Nu tänker jag kolla in Top Model o njuta av den härliga känslan av att ha tränat:)

Kommentarer
Postat av: Bettan

Flitig du är!

Just skrivit om mitt träningspapp igår, oj, det känns idag!

Lycka till med träningen!

2009-02-04 @ 20:51:01
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: julia

härligt o tack så mycket:)hoppas du kikar in igen:)

2009-02-04 @ 21:07:24
URL: http://juliavaxjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0