Valentines plans!

Nu har jag pluggat klart för dagen tror jag...Jippi!!
Nu kan jag ägna mig åt att ta vara på denna mycket mysiga dag:)

Ikväll ska jag o min älskling laga god mat tillsammans...sen hoppas jag att jag lyckas övertala honom att kolla lite på melodifestivalen, men det kan bli svårt för han verkligen avsky schlager.

Men jag måste bara se Måns, tror att han kommer att ha en riktigt bra låt, hoppas det iallafall, älskade när han sjöng Cara Mia;)

Eventuellt så kanske det blir utgång här i Linköping igen....tydligen mkt folk som ska ut, men vi får se vad som händer.
Mysigt o kul ska vi allafall ha.

Fundera på att göra lite kladdkaka också, är så himla gott...undrar vad som hände med mit totala sockeförbud som jag ingick i tisdags...hmmmm;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0