Tisdagsplaner!

God morgon sweetheats:)
Solen är faktiskt upp idag...så himla skönt:)Konstigt att lite sol kan få en att bli så mkt gladare, men det gör den o det är underbart!!!

Idag blir det en del plugg i biblan, sen ska jag försöka ta tag i det här med städning, skulle ha gjort det igår men det gick som det brukar;)
Sen har jag ett Step/core pass inbokat idag, men funderar på att gå på ett rent aerobics pass istället, då mina muskler är helt slutkörda efter söndagens o måndagens träning!

Ikväll blir det nog lite spelkväll med några härliga vänner:)

Kanske ska in till stan o kolla in bokrean också, men jag tror jag få göra det på torsdag istället för det är ganska mkt idag, vi får se!

Ha en härlig tisdag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0