Tentan över:)

Förlåt för att jag inte hunnit uppdatera ngt denna morgon, men det har varit helt fullt upp!

Dagen började med tenta, som faktiskt kändes mkt bättre än jag förväntade mig...men jag tänker inte ta ut segern i förskott, det beror helt o hållet på hur de bedömmer liksom...men jag håller tummarna för att slippa omtenta!

Sen drog jag o mina kära classmates in till stan, blev ett par ljusa o snygga jeans från Gina för mig:)
Behövde verkligen ett par byxor, så det var super att jag hittade ett par!

Sen inhandlade vi en del godsaker från systemet för kvällens bravader:)
Blir förfest hos mig kväll så nu ska mina underbara grannar få tillbaka lite;)

Sen lunchade vi ihop på campus, åt ngt så häslosamt som kebabtallrik, känns inte allt för bra i magen just nu...får bli slut på sånt!

Nu ska jag ägna mig åt att slappa framför teven, kanske kolla in filmen Seven Pounds? ska även ta tag i o fixa en snygg header till min blogg, kommer troligtvis ta lite tid då jag inte är så high tech på datorer;)

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0