Sorgligt:(

Så var lägenheten uppsagd!Känns lite konstigt o sorgligt faktiskt, tycker verkligen om min lilla fina lägenhet...men nu blir det snart ngn annan som får njuta av den:(

Flyttar ut den 1 Juli senast så då gäller det att den är riktigt välstädad, fick med mig instruktioner på hur man ska städa o vart man ska städa...vissa ställen känns inte alls lockande kan jag säga;)

Nu ska jag snart dra till simhallen o möta upp vevve, vi ska simma några längder o sen basta....gud vad skönt:)
Var jätte länge sen jag var o simmade, önskar att det kunde bli oftare,är så himla skönt o sen så är det ju super bra träning för hela kroppen!

Måste dra igång ordentligt med träningen nu dessutom för den 4 April drar jag mot varmare breddgrader:)
Längtar så himla mkt, ska bli så skönt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0