Solenergi:)

Har precis varit ute på en långpromenad med min älskling. O det var så himla skönt, solen lyser som bara den idag:)
Man blir ju som en helt ny människa av solen, allt känns så mkt lättare o roligare. Känns knappt tungt att gräva ner sig i skolböckerna nu igen!

Gårdagen var jätte trevlig. Vi var på en förfest väldigt länge o snackade, spelade spel o festade:)
Tyvärr blev det ingen utgång då Felix inte kände sig fullt frisk:(
Men vi stack istället hem o kollade in ett House avsnitt, så kvällen var jätte bra ändå:)
Tyvärr glömde jag kameran så jag kan inte lägga upp några bilder, får ta o bli bättre på att ta med mig den i fortsättningen;)

Nu ska jag plugga vidare lite, så att jag sen kan mysa med min älskling:)

Ha en fortsatt mysig Valentines Day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0