Socker stopp!!!

Har bestämt mig för att nu är det slut för mitt ohälsosamma leverne. Från imorgon är det slut på sötsaker. Jag tror verkligen inte det farligt att äta godis o annat lite då o då.Men har man ett sånt beroende som jag har, så måste man sluta helt, iallafall för ett tag så att jag bli av med mitt socker begär.
Efter några veckor så kan jag nog börja äta sötsaker igen, för då har jag förhoppningsvis inget sug av det längre!

Så nu sitter jag här med mit glas  med multivitamin brus tablett o det är det som gäller det närmsta veckorna!!!
Healthy life here I come;)

Kommentarer
Postat av: Olivia syrran

för det har du ju aldrig sagt inna syrran.Lycka till ändå!

2009-02-11 @ 22:31:10
Postat av: Anonym

2009-02-11 @ 22:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0