Right Here!

Vet att den här låten inte är särskillt ny, men jag har inte lyssnat direkt på den innan. Men "Right Here" med Brandi är hur härlig som helst, kan inte sluta lyssna på den;)

Har precis sätt klart Gossip Girl och det var bra som vanligt, men det känns som om jag behöver en ny serie att koll in, börjar bli lite trött på dem jag kollar på nu. Just nu ser jag på Gossip, 90210, Desperate Housewives, Greek o Lost har ju börjat gå igen. Är egentligen sjukt trött på LOST, men man kan ju inte sluta nu när man sätt alla andra säsonger, känns meningslöst liksom.

Fundera på en härlig promenad, solen lyser faktsikt här i Växjö o det hör till ovanligheterna, så jag borde passa på:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0