Planer för veckan!!

Sitter och tänker på vad som händer i veckan och det ser ut att bli en ganska seg vecka. Jag har massa plugg att göra och så ska jag dra igång med träningen ordentligt denna vecka. Tanken var muskel måndag och onsdag, core torsdag och ett aeorobics pass på fredag eftermiddag, men min envisa förkylning vägrar ge med sig så eventuellt få jag hoppa träningen imån och se till att bli ordentligt frisk.
Längtar väldigt mycket till helgen då min kille kommer hit, ska bli jätte mysigt. Vi har tänkt gå och se Brad Pitts nya film "the curious case og benjamin buttom", jag tror den kommer att vara hur bra som helst så jag ser verkligen fram emot det.Hoppas inte jag har för höga förhoppningar!
Nu ska jag fortsätta med mit segande;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0