PINSAMT!!

Nu har jag nyss kommit hem från dagens föreläsning!
Och den var verkligen helt okej, intressant o givande, precis som det ska va, sen att man var trött o seg beror ju mer på än själv o att det är måndag morgon än att föreläsaren är dålig!
TYcker han var riktigt bra:)

Nu ska jag ägna mig åt härligt slappande:)
Måste försöka städa lite oxå o sen ikväll blir det antagligen ett muskel pass!

Förresten blev nyss intervjuad av smålandsnytt utanför skolan, men jag visste inte alls vad jag skulle säga. De frågade nämligen om jag hört talas om att en lärare på skolan blivit dödshotad o jag bara okej, nej det visste jag inte. och sen ställde hon massa följdfrågor o jag bara stod som en fågelholk o visste inte vad jag skulle säga;)
Hoppas verkligen inte dem ta med det, men det borde dem inte göra, då måste jag gömma mig under täcket tills alla glömt bort det, skir pinsamt;) Låter inte så dumt ändå, bara ligga o mysa under täcket tills det blir varmt:)

Nej nu ska jag koka kaffe, need som energi för min städning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0