Myskväll:)

Nu har jag tränat, duschat o ätit, så nu ska jag mysa framför TV:n med en varm kopp grönt Tee, ska bli super mysigt:)

Imorgon kommer min älskling hit, ska bli så himla mysigt, har saknat hnm en massa.
Är så himla jobbigt att befinna sig i ett distansförhållande, längtar så tills vi kan bo ihop o slippa detta eviga pendlande!
Sen har det såklart sina fördelar att bo själv också. Vissa kvällar vill man ju bara vara för sig själv o inte behöva tänka på ngn annan, men för det mesta önskar jag att min älskling var här så att jag kunde krama o pussa på hnm precis när jag ville. Tänk att få ha vardagen ihop, o vad jag vill!
Nej nu får jag tänka positivt på situationen, imorgon kommer han ju hit:)

Tror jag ska kolla på filmen "Burn after reading"  ikväll med Brad och George Cloney, kan ju knappt bli fel och om den nu är tråkig så finns ju två snyggingar att kolla på;)

Hoppas ni oxå ha en bra o mysig kväll, eller kanske en rolig o vild party natt:)
Pusss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0