MOLLY???

Har kommit på en positiv grej med att jag inte umgås med min älskling denna helg och det är att jag äntligen kan få kolla på hela melodifestivalen:)
Har kollat på det i hela mitt liv, men min kille verkligen avsky det så jag får jämt tjata på att vi ska se på det och oftast ser vi inte hela ändå:(

Men ikväll då ska jag kolla på hela:)
Ska nog köpa mig onödigt mkt godis att ha till o frossa i...yummie:)

Undrar vilka som går vidare?
Min kille var på en föreläsning med Bert Karlsson o han sa att han visste att Molly Sanden (som är med ikväll) skulle vinna hela melodifestivalen och tydligen brukar han alltid ha rätt...så isåfall ska ju hon gå vidare ikväll och sen så brukar det ju alltid gå bra för BWO.

EMD tror jag blir en total flopp faktiskt, är inte alls impade av dem!
Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Jessi

Wiehow, hittat din blogg nu Julli =) Blir en favvis här så jag kan hålla mig uppdaterad om dej ;)

Hoppas allt går bra där nere!



Btw, H.E.A.T har varit bäst hittills i mellis, och ikväll går säkert BWO vidare (som vanligt) :))



Pöss pöss!

2009-02-21 @ 15:34:07
URL: http://bergdahl.blogg.se/
Postat av: Annika

http://nyheter24.se/noje/melodifestivalen/139955-nyheter24-moter-alexander-bard





vad har molly i festivalen att gröa? "När det gäller Melodifestivalen krävs artister som klarar av en stor publik." säger bard-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0