Mina super Chokladbollar;)

Nu har jag varit inne i stan o shoppat lite:)
Blev lite bra o ha grejer, typ leggings, sport bh o lite annat smått. Men också ett par jeans från Gina, behöver bygga upp mitt jeans förråd så det var bra, men jag är inte helt hundra ännu på att jag ska ha dem, ska testa dem hemma igen.

Tyvärr ska jag gå på ett core pass om en timme:(
Är inte alls sugen, känner mig helt död, men det är försent att avboka sig så det är bara att kämpa på!

Behöver det egentligen, gjorde nämligen chokladbollar innan;)
O dem var så himla goda, hade i massa cacao o kaffe, då bli dem som bäst tycker jag:)


Kolla in mina super chokladbollar.....läskande va??;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0