Måns??

Nu har jag o min sötis varit ute o gott en härlig promenad i solen, hur härligt som helst var det:)
Och som tur va som vaknade jag till lite under den så nu är jag i full gång med tentaplugg:)

Vad tyckte folk om melodifestivalen igår då?
Var det rätt som gick till Globen?


Jag tycker helt klart att det var bra att Måns gick vidare, tycker hans låt var riktigt bra o sen så är han väldigt bra på scen.
Men sen hade jag hoppats på Lili o Sussi faktiskt, får hoppas de kommer vidare i andra omgången!

Nu ska åter gräva ner mig i mitt extremt roliga tentaplugg;)

Kommentarer
Postat av: Nina - This is who I am ♥

tack sötnos! :)



kramar.

2009-02-15 @ 16:43:44
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Olivia syrran

Det var bra att Måns gick vidare, han var bäst!

2009-02-16 @ 15:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0