Män som hatar kvinnor!!

Nu är jag hemma på lunch, snart blir det dags för föreläsning, ska bli ganska kul faktsikt:)Tycker vår föreläsare var grymt bra:) Kör en väldigt enkel lunch idag, orkar inte göra ngt, får äta bättre senare ikväll. Äter nämligen en god fruktsallad o så tänkte jag ta en macka eller nått till också, kanske inte världens bästa lunch, men det funkar:)

Nästa vecka ska jag o några till kolla in filmen "Män som hatar kvinnor", har hört massa bra om den så det ska bli väldigt kul att få sen den:)
Men nu tänkte jag att jag skulle försöka hinna igenom boken tills dess. Köpte den nämligen förra året på bokrean, men det har inte blivit av att jag har läst den...men nu har jag tänkt försöka göra det på några dagar. Kan bli lite knepigt, brukar ta ganska långt tid för mig att komma igenom böcker, men jag ska försöka iallafall:)

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0