Kate=bästa kvinnliga:)

Måndag morgon igen! KÄnns som om veckorna går så himla fort o det känns som om det alltid är måndag, hmm;)

Idag börjar jag ny kurs, ska bli jätte kul faktiskt, har verkligen sätt fram emot den här så jag hoppas verkligen den uppfyller förväntningarna.

Jag hade ju tänkt kolla in oscarsgalan lite inatt, men jag sommnade ifrån det tyvärr:(
Men hörde precis att Kate Winslet tog hem bästa kvinnliga, precis som jag hoppades...gud vad kul, hon var verkligen värd det.Men bästa manliga tog Sean Penn för filmen Milk, har bara sätt trailern till den, men han spelar homosexuell o tydligen gjorde han ju det väldigt bra så den måste jag kolla in:)

Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0