Hotade med Securitas;)

Förlåt för dagens dåliga uppdatering, men har inte hunnit sätta mig ner vid datorn förens nu!

Först o främst sov vi väldigt länge, min fantastiska granne hade nämligen fest till halv fem inatt, fatta att jag var förbannad asså! Hatar mina grannar, alltid är det nån fest, o allra värst är ju om dem väsnas mitt i natten, jag kan verkligen inte sova då. Så halv fem gick jag upp o skällde ut dem, hotade med securitas,hehe;)

Sen har jag o Felix möblerat om hos mig idag, blev riktigt bra faktiskt , o nu håller jag på att tvätta.

Snart tänkte jag dra iväg o storhandla lite, måste ju passa på när Felix är här, har ju bil då:)
Sen ska jag laga ngt gott till oss, stackarn sitter nämligen i biblan o tentaplugga. Senare ikväll blir det troligtvis utgång oxå, har tyvärr blivit väldigt förkyld under natten, så jag är lite tveksam, kanske bara ska stanna hemma o ta det lugnt framför en bra film eller varför inte ta en bio? aja, vi får se vad som händer:)

Vad händer för er?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0