Helt Död!

Är helt död!!
Kom precis hem från träningen. Körde först ett styrke pass på 30min o sen 45min core o gud vad jobbigt det var.
Men nu känns det såklart helt fantastiskt:)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt o ha det super härligt. ska ta mig en skön dusch o sen så ska jag mysa ner mig i sängen o kolla på nån film och sen blir det ju oscarsgalan förståss:) Måset kolla in röda mattan iallafall:)

Imorgon börjar en ny kurs:)
Ska läsa "Personlig Försäljning", tycker det ska bli jätte skoj o jag håller verkligen tummarna för att det ska vara en bra kurs. Har varit så besviken på de 2 senaste, så det skulle verkligen vara kul om den här bli riktigt bra o givande!

Ha en mysig söndagskväll o glöm inte kolla in röda mattan;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0