Heath Ledger Hyllning:)

Blev ett muskel pass idag iallafall trots att jag tänkte vila musklerna, men det var för tråkigt att bara sitta hemma;)
Tack o lov kom jag inte med på smålandsnytt som jag befarade, var tvungen att kolla upp det;)

Känner att jag är väldigt insnöad på oscarsgalan idag, men vadå den äger bara rum en gång om året och film intresserad som jag är så bara måste jag...hoppas ni förlåter mig;)

Blev oehört glad över att avlidne Heath Ledger drog hem vinsten för bästa manliga biroll, för sitt fantastiska poträtt av jokern i filmen "The Dark Knight". Det var ganska så givet att han skulle vinna, men ändå var det så kul att han verkligen gjorde det. Hans pappa, mamma o syster var uppe o tog imot priset och jag tror inte nån i publiken kunde hålla tillbaka sina tårar o inte jag heller!

Han spelade så otroligt bra att jag bara ryser när jag ser den. Sen har jag alltid varit svag för Heath, har älskat honom som skådis sen han dök upp i "Tio orsaker att hata dig" med Julia Stiles för väldigt många år sen. Sen har han gjort många andra sevärda filmer.
Skulle kunna rekommendera några:

En riddares historia- tror inte bara det var jag som blev dökär i honom i den rollen:)

Patrioten- här spelar han väldigt bra tillsammans med Mel Gibson, en väldigt bra film!

Im not there- där han tillsammans med flera andra skådisar gestaltar Bob Dylan i olika skeden av hans liv.

Brockback Mountain- en helt fantastisk film enligt mig, men smaken är som baken;)

The Dark Knight- Har ni inte sätt den här, vilket jag tror de flesta gjort så gör det, ni bara måste!!!

Hoppas alla få en fortsatt bra måndags kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0