Good Morning Sunshines:)

God Morgon:)
Har tagit mig lite skön sovmorgon eftersom jag är ledig från allt plugg till måndag då vi börjar med en ny kurs.

Igår vad det party! Först förfestade vi med ost o kex o Sing Star o sen blev det utgång. Var dock inte alls danssugen så jag drog hem ganska tidigt;) Lägger upp lite bilder senare:)

Idag ska jag först o främst gå till skolan o köpa ett gästlägg till min älskling så att han kan följa med ut nästa helg när han kommer o hälsa på:)

Sen så ska jag gå till Hyrebostäder o säga upp min lägenhet, känns både lite sorgligt o väldigt skönt:)

Men ska jag göra mig lite god smoothie så jag vaknar till riktigt ordentligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0