Fettisdagen:)

Nu är plugget för dagen avklarat, så himla skönt:)

Såg att det faktiskt är fettisdagen idag, så en fika är nästan ett måste;) Men jag har redan ätit en massa semlor detta år så jag fundera på att göra chokladbollar..yummie:) Ska egentligen hålla mig ifrån godsaker på veckorna, men det går bara inte;) Men jag tränar så pass mkt så jag tycker inte det gör ngt faktiskt!

Spelkvällen har ändrats till fotbollskväll på Harrys istället, jätte trevligt men jag är lite osäker på om jag har råd tyvärr. Dagen innan pengarna kommer o kortet är ju i princip  länsat:(
Kan inte nån snäll liten gubbe komma o bara ge mig en massa pengar, snälla;)

Nej nu ska jag göra chokladbollar o överkonsumera kaffe;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0