Dåligt samvete!

Blir ingen träning för mig idag, trots att jag verkligen hade tänkt köra igång nu. Men jag känner att det är bättre jag bli helt frisk så kan jag sätta igång ordentligt på onsdag istället, vill inte riskera att bli sämre. Hinner inte bli det nu när tenta period närmar sig:(
Men jag är fast besluten att jag ska dra igång ordentligt, beach 09 närmar sig med stormsteg;)
Men största anledningen till att jag vill träna är för att mån bättre och bli piggare. jag vill känna mig mer hälsosam liksom. Just nu äter jag massa skit och träna ingenting och det känns verkligen inte bra. Och för att orka plugga och göra bra ifrån sig så behöver man känna sig pigg och glad, och det bidrar ett hälsosamt leverne till!
Så på onsdag drar jag igång med detta hälsosamma och glada liv:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0