Change!

Gud vad jag är trött på skolan just nu. Vissa dagar känns allt jätte bra o roligt, men sen kommer det såna här dagar när allt bara suger. Är trött på att plugga, känner verkligen för att göra ngt annat till hösten. Tror nästan att jag är sugen på att åka till London o vara där nån månad, skulle vara jätte roligt tror jag!
Sen skulle det vara skönt att inte plugga o inte vara i Sverige, ja vi får se, men kanske det blir London till hösten:)
Det ända jag vet är att det inte bli Växjö iallafall, känner mig väldigt klar med det. Inte för att jag inte tycker om det, då jag har jätte fina vänner hät o massa kul fest, men det känns ändå som om det verkligen är dags för ngt annat!
Tror jag har ett behov att det ska hända lite nya gerejer då o då, tröttnar lätt tror jag!

Aja, nu ska jag vara positiv  o glad:)

Resten av dagen kommer att bestå av lite mer plugg (tyvärr), träning (muskelpass) o sen slappis kväll framför TV:n:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0