Börja dagen med Hemma spa:)

God Morgon!

Vill bara ligga kvar under täcket o ligga där tills det blir vår. Är så sjukt tråkigt väder här, grått, snöigt o regnigt, kan det bli värre? Ja om det blåser en massa oxå o det gör det säkerligen:(
Usch.....VILL HA VÅR NU!!!

Hade tänkt börja dagen med en skön promenad, men i det här vädret gåt det bara inte!
Så idag blir det föreläsning o sen så blir det ett muskel pass ikväll.
Ikväll ska jag även gå på lite förfest, vet dock inte om jag ska gå ut ännu, tänkte ta det lugnt med alkoholen fram tills helgen då det blir party, men men man vet aldrig vad som känns mest lockande ikväll;)

Tror jag ska ägna min förmiddag åt lite hemma spa. Tänkte göra en scrubb över hela kroppen (Body Shops Body scrubbs är helt underbara), ansiktsmask, hårinpackning o annat bra:)

Ha en bra onsdag:)


Kommentarer
Postat av: Vewlan

Klart du ska hänga med ut ikväll!!!

Det förväntar jag mig nu ;) hihi!

2009-02-25 @ 12:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0