Begär;)

Hörde idag från en i min klass att det troligtvis inte blir ngt grupparbete i nästa kurs. Sing Halleluja alltså. Vi har haft ett grupparbete hela tiden i snart två år, o jag är så sjuuuukt trött på det!
Att slippa det låter som en fantastisk dröm, hoppas det stämmer.
 Ingen mer än jag som hatar grupparbete liksom?!!

Fundera på att ta en snabbis på stan senare, såg ett par skor i helgen när jag var inne som jag har fått ett ha begär efter. Kan inte riktigt släppa dem liksom, hmmm får fundera på det lite;)

Nu ska jag ägna mig åt tenta plugg. Ha tenta nästa onsdag o jag har knappt öppnat boken, som betsår av cirka 800 sidor på engelska....Jippie;)
Fundera nästa på att strunta i den o bara plugga föreläsningar?!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, bli inte för besviken nu om det är ett projektarbete i nästa kurs. :P

2009-02-09 @ 14:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0