Ännu mer höga klackar!!

TreeLack
Gud vad jag är helt skogalen nu för tiden. Men det finns så sjukt många snygga tycker jag och dessa två från Nelly funderar jag verkligen på att skicka efter, fick ju pengar idag,hehe;)

Egentligen borde jag kanske satsa på några lägre skor istället (typ ballerina), har redan många höga, men dem är ju så snygga och jag älskar när det är en sån platå där fram:)

Tänkte puscha på er långa där ute!
Endel långa tjejer tycker ju inte om att gå i högklackade skor o jag vet hur ni känner det. själv är jag 174cm o med dessa klackar på 11 respektive 13cm blir jag sjukt lång, men jag har lärt mig att tycka att det är jätte snyggt. Det är en vane sak, men det är verkligen snyggt att vara lång (o kort o medel också för den delen), men  bara för att du är lång så ska du inte känna att du inte kan bära dessa snyggingar, för det kan du!!

Så sträck på dig o va stolt:)


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Du fick noteringen om att du kom till finalen va?

2009-02-25 @ 16:22:00
URL: http://jsomijulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0