1år i lägenheten!

Kom precis på att det är exakt 1 år sen jag flyttade in i min lägenhet. Känns väldigt konstigt att jag redan bott här i ett år, har gått så himla fort. Och snart ska jag säga upp den, för i juni flyttar jag ut!
Kommer sakna den väldigt mycket tror jag, den är så fin o mysig. Fast att bo på 25 kvadrat är inte direkt någon höjdare, men så är det ju för de flesta studenter, så det får man ta.
Den stora frågan för mig just nu är dock vad som händer till hösten?
Har ju som sagt en plats på ett Universitet i USA till hösten, men jag vet inte om jag kanske ska vänta med det till nästa höst istället och åka till London ett tag i höst istället? Det är stora frågor o inte lätta att hitta svaret på, jag vet verkligen inte hur jag ska göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0