Nervös?!!

Just nu är jag i Linköping och tar vara på sista veckan med Felix innan jag åker. Kan inte fatta att det bär av snart!
Har känt mig hur lugn som helst innan, men inatt drömde jag massa hemska grejer. Tex så skulle Felix lämna av mig på flygplatsen och det var fruktansvärt jobbigt, jag bara grät o grät. Fy så får det inte bli, jag måste bita ihop!

Han kommer iallafall o hälsa på i oktober, så då bryter vi av perioden. Känns mkt lättare nu när jag vet att han kommer, 2 månader ska man väl klara av liksom!

Nu tänkte jag dra ut o ta en promenad. HAr slappat hela sommarn, lägtar tills jag kan dra igång med min träning igen. Tro det ska finnas bra gym o så på campus, så det ska nog funka:) Men nu får jag nöja mig med en promenad.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0