Längtar så...

Hatar att packa! Det bara går inte. Vill packa lätt, men det funkar inte.

Pratade nyss med Sanna, hon var redan klar med packningen(lyllos), men i vilket fall som helst är vi super taggade båda två. Vi vill bara iväg nu. Trött på sverige, vill ha ngt annat!

Gud vad kul det ska bli. Tråkigast blir resan dit. Resa själv från Göteborg- Amsterdam, Amsterdam- Detroit, Detroit- Kalamazoo. Kommer att bli segt. Ingen att prata med, men får ladda in en massa skön musik och lite bra filmer så ska det väl gå bra:)


Måste bara säga att ibland är facebook fantastisk. jag är inget mega fan av facebook annars och är sällan inne. Men när jag fick reda på vad amerikanskan jag ska dela rum med hela hösten hette så var jag tvungen att söka på henne, och visst fanns hon där. så nu vet jag hur hon ser ut, och jag tro det kommer att bli bra:)

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0