Tennis

Hej på er:)

Jag o Felix började dagen med en härlig tennis match. Gick helt okej, vill börja köra igång med tennis igen o komma tillbaka till hur jag spelade för ett par år sen. Är ju riktigt kul:) Sen är det kul att jag o Felix kan göra det tillsammans o att jag klo hnm;)

Imån åker jag tillbaka till Växjö. I veckan blir det fokus på plugg o träning. Har halkat efter med båda delarna så nu måste jag köra igång. Tänkte testa på en detox snart också. Kan nog behöva rensa ut gifter efter 21 år. Men jag tar nog en kort variant, tro inte jag klara av att köra en vecka eller så. Mina systrar håller på att köra en just nu som bara är på 2 dagar, så jag ska nog ta den i nästa vecka eller nått!

Idag har jag en del pappersarbete att göra tyvärr. Måste skicka in en massa papper till CSN om hösten o även mina kursval till skolan i USA.HAr även lite plugg.
Så ungefär så ser eftermiddagen ut!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0