Segt...

Gud vad segt det  är att plugga!!
Vissa dagar känns det verkligen jobbigare än andra, det går så himla sakta framåt:(
Men man får försöka tänka framåt. Det är ju inte långt kvar nu till terminen är över. 1 månad i princip bara!

Sen ska jag åka till Sakynthos en vecka med familjen o bara vila upp mig o sen börja jobbet! Känns ju inte super att jobba största delen av sommarn, men jag behöver verkligen pengarna. Har en dyr höst framför mig i USA, kommer att gå åt en hel del pengar är jag rädd för. Gud vad kul det ska bli. Vill hänga på Forever21 och Victorias Secret varje dag;) Ska åka dit med super lite i packning o shoppa dessto mer:)

Nej, back to school stuff:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0