Saknar värmen!

Vill ha värme igen:(

Är redan trött på Sverige vädret....det är ju för kallt. Kunde ju gå barbent o bikini för bara några dagar sen:(
Men det ska väl bli varmare snart tro jag!

Ikväll blir det kanske lite party, tänke nog inte gå ut för Felix kommer hit o jag har inte fixat ngt gäst leg, men jag fundera på att festa till det lite ändå;) Är party sugen:)

Tyvärr innebär det attt jag måste ta mig in till stan, har slut på alkohol. En tripp till Tyskland o fylla på hade inte varit fel, är ju sjukt mkt billigare än att springa på systemet konstant!

Men tar nog o gå in till stan så har jag fått lite träning också:)

Nu måste jag fundera ut vad jag ska äta. Har i princip inget hemma o har ingen inspiration att laga ngt överhuvudtaget. Får nog bli nyttiga scones. Gjorde det igår också, men det är så himla gott:)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0