Return to Orange County:)

Har en riktigt skön kväll!

Har suttit och läst i boken "Ljudet av ditt hjärta" (tredje boken av Twilight serien)  och ätit god frukt med smält vit chocklad...yummie:) Nu tänkte jag sätta på gamla OC avnsitt. Var super länge sen jag såg ngt o jag verkligen älskade den serien. Tror jag börja med andra säsongen, första har jag sätt på tok för många ggr;)

Imån blir det seminarie och fix med en del grejer. Åker nog hem till vmo imån kväll också, lär vara så mkt folk på tågen på torsdag, men det är kanske samma sak imån med! Hoppas på att man slipper stå bara..inte för att det är super långt, men ändå;)

Nu blir det ett återseende av Marissa o Ryan för mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0