Mys!!

God kväll!!

Är helt slut efter ett härligt muskel pass. Blir nog ingen träning imån, har kört tre hårda pass de senaste tre dagarna o min kropp behöver nog lite vila tror jag. Men nästa vecka ska jag slappa hela veckan så egentligen skulle jag behöva köra slut lite ytterliggare på mig, men jag är nog för lat för det;)

Imån blir det mest plugg hela dagen, måste även dra igång det mkt roliga projektet "packa", gud vad tråkigt. Fast det är ännu värre att packa upp väskan!!
Ska iallafall packa lätt, ska inte dra med mig massa onödigt som jag alltid gör. Mer en hälften av alla kläder jag brukar dra med mig brukar vara oanvända.

Nu ska jag nog mysa ner mig under täcket o läsa lite om vampyren Edward i andra boken av Twilight serien....mysigt;)

Ha en mysig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0