Musikaliska...

Planerna för helgen blir Linköping. Var riktigt länge sen jag var där. För Felix o jag har träffats hemma de senaste ggr så det var riktigt länge sen. Ska bli jätte mysigt, älskar hans stora lägenhet. skönt att slippa min mini lägenhet:)

Tanken var egentligen att vi skulle hem i helgen också. En barndomskompis till mig och hans band ska nämligen har en avskeds spelning. De har nämligen fått ett kontrakt i USA på 5 år, så det tar sitt pick o pack o flyttar dit:) Hur kul som helst, visste att det skulle gå riktigt bra för dem. Anton är så grymt musikalisk...

Vi har en del musikaliska peroner från mina trakter. Simon Norrsveden har det också gått bra för. Först var han med i Idol o kom ganska långt o nu har han släppt skiva för Sony tror jag. Han kommer hit den 15maj o spelar på Sivans så det får man kolla in helt klart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0