Morgonpromenad!

God Morgon:)
Eller middag kanske...har iallafall varit uppe ett ganska bra tag. Började dagen med en skön promenad i solskenet:)

Idag kommer det att bli plugg. Måste verkligen ta tag i det nu!
Hade tänkt mig ett träningspass senare idag också, men jag känner mig inte helt hundra så jag väntar med träning tills imån. Se blir det träning tisdag, onsdag,torsdag o även fredag om jag hinner. Har slappat för länge nu känner jag!

Såg ju förresten nya Fast end Furious filmen förra veckan och den kan jag verkligen rekomendera. Var så himla välgjord kändes det som. Riktigt bra action, men samtidigt romantisk o underhållande. Sen så förgyller ju Paul Walker filmen väldigt mkt...yummie;)

Have a nice day:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0