Marley and me!

God Morgon!

Vilket underbart väder det är idag,vill bara ut o sätta mig o ta en kaffe i solen...mys:)
Men tyvärr måste jag ta tag i mitt tvättberg idag innan jag kan ägna mig åt sånt mys. Måste även bestämma mig helt angående vilka kurser jag ska läsa i USA, svårt, är flera stycken jag vill läsa som krockar me varandra:(

Idag börjar en ny kurs, nämligen Marknadsrätt. Är alltid kul med introduktionsföreläsningar  till nya kurser för då har man alltid hoppet om att kursen ska verka intressant, rolig o att föreläsarna ska vara riktigt bra o inspierande. Tyvärrr så brukar det hoppet försvinna ganska fort;)
Men jag ska hålla tummarna för att det här ska bli en bra o givande kurs. Kan ju alltid vara bra med lite juridik;)

Såg en jätte mysig o rolig film igår som jag skulle kunna rekomendera. Marley and Me med Owen Wilson o Jennifer Aniston. Saknade min hund hur mkt som helst när jag kollade på den, fast den hunden hade jag nog inte orkat med;)

Ut o njut i solen nu:)

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0