Insomnia!

God Morgon!

Har haft en jobbig natt med sömnproblem. Hatar när jag inte kan somna o det händer lite titt som tätt. Nån som har något bra tips för att slippa det?

Känner mig riktigt seg idag, ska göra lite kaffe nu så att jag speeda upp lite! Om tio minuter har jag tvätt tid,ska även plugga mellan maskinerna.

Idag är det även USA möte. Massa information inför hösten. Riktigt kul, men också pirrigt!!
Är mest rädd för vem man kommer att bo med där borta. Kommer antagligen dela rum med en till eller fler.Och det blir jobbigt om man verkligen inte går ihop. Tänk om personen är typ skit äcklig! Usch, nej nu ska jag inte tänka mer på det;)

Ett muskel pass ska också hinnas med ikväll, så det är full rulle idag!

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0