Happy!

Gud vad glad jag är idag:)

Är sånt underbart väder att jag knappt  tro det är sant. Har suttit ute sen lunch o solat, käkat subway o bara snackat massa skit...så himla trevligt:)

Vid sju tar jag tåget till Vmo så nu håller jag på att plocka ihop lite kläder o försöker få lite snyggt här innan jag dra. ska se till att frysen är stängd den här ggr också;)

Helgen ska ägnas till grillning, party, familjemys o återseende av flera kompisar jag inte träffat på sjukt länge:)
Ska bli toppen!

Nu ska jag ta en skön o iskall dusch är så himla varm efter solandet, tro jag har bränt mig lite dessutom. Trodde knappt man kunde göra det i Sverige liksom;)

Ut o njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0