Grym Helg!

God Morgon:)

Har haft en helt underbar helg!
I Fredags körde jag ett stenhårt styrketräningspass (har träningsvärk som aldrig förr) , sen satt jag ute med Felix o några i hans klass o käkade på skolområdet o plugga lite. Sen drog jag o Felix o köpte korv o alkohol inför kvällen.
Då blev det beachvolley boll, korvgrillning, massa öl o utgång. Var en jätte kul kväll:)

Igår så var vi rätt sega båda två så vi låg ute i solen en stund o vilade. Sen stack vi in till stan o åt god mat o drack öl på en jätte härlig uteservering.
På kvällen spelade jag, Felix o två kompisar till hnm golf på en korthålsbana lite utanför Linköping. Jätte fin bana o det gick helt ok för mig:) Skit trevligt var det!

Idag har Felix stuckit till Norrköping på ngn fadderutb... Själv ska jag tvinga mig själv till att plugga stenhårt idag. Ligger verkligen efter känns det som:( Åker nog tillbaka till Växjö íkväll eller så blir det jätte tidigt imån, vilket känns jobbigt. så det blir nog senare idag!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0