Golf!

Nu är jag i Växjö igen.Ikväll händer inget speciellt överhuvudtaget. ska bara ta det lugnt, packa upp min packning o få lite ordning här inne.

Tråkigt att åka ifrån min älskling igen, men han kommer hit imån kväll, så det är ganska så lugnt;) Vi ska nog ta o kolla in bion Watchmen då, tror den kan vara rätt cool!

Imån blir det seminarie o träning dessutom, så det blir ganska fullt upp:) Härligt, är ganska trist när det händer för lite.

Spelade lite golf tillsammans med Felix o en kompis till oss igår. Gick ovanligt bra för mig. Brukar jämt tycka det är rätt trist att spela, men Felix insistera jämt på att vi ska göra det ibland, så jag brukar tvinga ut mig på banan. Men igår var det riktigt kul o trevligt, så jag är sugen på en runda snart igen. Kanske ska försöka bli lite bättre i år o sänka handikappet!

Nej nu ska jag fortsätta packa upp!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0