Feeling good...

God Morgon!

Idag mår jag mkt bättre:) Funderade igår på att dra till Linköping ikväll redan, men jag väntar nog till imån. Vi ska diskutera om USA ikväll. Många är sugna på att hitta på en del efter skolan är slut i December. Själv vet jag inte riktigt om jag kommer att ha råd o sen så tror jag att jag bara kommer att vilja åka hem till min älskling då. Men lite sugen är jag förståss så jag fårse vad de andra har för ideer. Tror de flesta är sugna på Californien. Jag var där för 3 år sen, så jag känner inte ngt extremt behov av det, men några dagar i värmen i San Diego skulle vara fint.På tal om San Diego så sticker min syster dit på onsdag o ska vara där i en månad...inte alls avis;)

Måste spara en del pengar känner jag. Vill göra ett master år utomlands nästa år, så då kommer det gå åt ännu mera pengar! Men som sagt vi fårse vad som händer. New York måste jag iallafall till, har alltid velat åka dit!

Snart blir det föreläsning, tänkte försöka plugga lite innan, men kan bli svårt. Måste hinna vakna till liv o göra mig iordning först.

Om jag orkar blir det ett core pass idag också, men min kropp känns helt död så jag tro det blir vila från träningen idag.

Ha en trevlig dag:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0