Bye bye...

Stress stress!!!

Varför spara man massa grejer till samma dag. Måste hinna med massa grejer innan jag åker, tåget går redan vid ett till Göteborg!

Kommer nog tyvärr inte bli så mkt bloggande från o med nu fram till påskafton. Men får jag tillgång till en data så ska jag absolut lägga in ett inlägg. Ni vill ju veta vart jag kommer befinna mig:) ska ta massa bilder oxå som kommer upp senare:)

Ha nu en underbar helg o vecka:) NI alla vänner som ska på Studio 54 ikväll...ALL IN;)

Ciao

Kommentarer
Postat av: bohoberry.se

Missa inte vårens stora modevisning!



Vi anordnar en modevisning där vi visar upp vårmodet med kläder från butikerna i Växjö!

Carpe Diem, Salong Gränslös & Makeupstore stylar modellerna



Det äger rum på Elite Stadshotell i Växjö kl 19.00, tors 16 april

Biljetter kostar 70 kr och kan köpas på Kompaniet i växjö eller genom oss



Kom gärna innan för att mingla med drinkar + alla som kommer får en gratis goodiebag!

2009-04-11 @ 00:56:02
URL: http://bohoberry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0