BACK

Hej:)

Nu är jag tillbaka i Sverige, eller kom i fredags natt egentligen men var i Göteborg igår så det blev ingen tid framför datorn.

Har haft en super skön vecka på Gran Canaria. Har slappat, solat, badat,ätit gott o haft det super skönt:)Tyvärr går ju tiden jämt så fort när man är borta, men mammi o pappi håller på att boka en resa till nån grekisk ö just nu i början av juni, så jag har ngt att se fram emot:)

Super skönt väder är det ju här hemma oxå, så det är inte alls fel att komma hem.Tyvärr bli det en hel del plugg nu framöver, har ju legat på lat sidan hela veckan. Känner mig dessutom ganska så slapp eftersom jag har ju typ inte rört på mig på en vecka, så träning känns väldigt lockande;)

Nu ska jag även börja blogga som vanligt, har ju varit väldigt dött det senaste!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0