Alla kan vi göra ngt!!!

Hej på er!!

Är döds trött! Håller på att försöka packa klart, men det går typ inte. Kommer på massa grejer jag glömt hela tiden, men jag ska ställa klockan tidigt i morgon så jag hinner kolla igenom allt innan jag tar tåget till Göteborg!

Var ute o gick runt sjön innan. Var så himla härligt, solen lyste o det var så vackert:) Ska börja gå minst en gång i  veckan nu när våren äntligen kommit, är grymt bra träning!

Såg ett program  tidigare ikväll om klimatförändringarna. Tony Blair, Bill Clinton och en annan väldigt inspierande kvinna som vunnit fredspriset pratade om hur vi måste förändra våra ovanor o arbeta tillsammans o hur vi ska gå till väga.
Tycker det känns jätte viktigt att man försöker göra det lilla man kan göra iallafall. Tex inte låta Tv:n stå på stand by hela dagarna, källsortera o inte lämna typ mobillladdaren i hacket hela dagen som man väldigt lätt gör!!! Vi gräver ju vår egna grav tyvärr och en förändring måste ske snarast!!

Nej nu måste ju krypa ner i sängen, är hur trött som helst!

Sleep Tight:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0